piątek, 25 listopada 2016

Blend-a-Med 3D White Luxe

Dzisiaj również dopisało mi szczęście po raz drugi. Otóż dostałam się do projektu Blend-a-Med 3D White Luxe



W ramach projektu z grona ambasadorów EverydayMe dostałam do przetestowania pastę wybielającą Blend-a-Med 3d White Luxe Perfection oraz produkt przyspieszający wybielanie zębów Blend-a-Med 3d White Luxe Whitening Accelerator.



Chciałabym, byście wypełnili krótką ankietę :D W ramach podziękowań mogę wysłać Wam specjalny kod uprawniający do zwrotu kosztów 
produktów marki Blend-a-Med. Mojego maila znajdziecie w zakładce kontakt na tym blogu. :)

Oto ankieta: 

Pozdrawiam ;)

3 komentarze:

  1. Hej również biorę udział w kampanii. Jakie są moje wrażenia? No cóż jednak ten rodzaj wybielania/wspomagania wybielania nie jakoś do mnie nie przemawia. Owszem pasta daje sobie radę z codziennym myciem, jej i aktywatora) właściwości wybielające to nie jest to czego oczekiwałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to rewelacyjny zestaw dla każdej osoby, która chce mieć piękne i zdrowe zęby. Już po pierwszym użyciu zauważyłam rezultaty. Uczucie świeżości jest intensywne i utrzymuje się długo. Zdecydowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje możliwości testowania produktu.Bardzo polecam dla osób, które na codzień palą papierosy, piją kawę czy herbatę. Efekt utrzymuje się bardzo długo, a jak wiemy w przypadku raczenia zębów silnymi barwnikami nie jesteśmy w stanie podtrzymać rewelacyjnego efektu wybielania zafundowanego przez stomatologa. Super alternatywa przy stosunkowo niskim nakładzie finansowym.

    OdpowiedzUsuń