piątek, 8 czerwca 2018

Kampania Werther's Original Soft Eclairs

Witajcie Kochani moi czytelnicy!

Równo miesiąc temu zostałam ambasadorką w smakowitej kampanii Werther's Original Soft Eclairs. Dostałam wielką paczuchę z cukierkami o najnoszym smaku karmelu i czekolady. Mhmmm pyszotka :D

W paczce znalazłam kilka opakowań smaku Soft Eclairs, ale Rekomenduj.to oraz Werther's Original postarali się na tyle, żeby poczęstować Nas starszymi i równie smacznymi smakami:
Soft Caramels, Creamy Filling oraz Cream Candies.



Przyznam szczerze, że najlepiej z tej czwórki smakuje mi najnowszy smak: Soft Eclairs. A to za sprawą genialnego połączenia karmelu z czekoladą. Zakochałam się na nowo w jedzeniu cukierków.
Przez cały udział w kampanii gościłam u siebie kilkunastu gości. Oczywiście nie zawsze sytuacja pozwalała na zadawanie pytań w kampanii.

Co jest najważniejsze? 100 procent moich gości przyznało, że cukierki im bardzo smakują. To chyba wystarczający powód by udać się do sklepu i kupić kolejne cukierki.

Jestem mega zadowolona, że mogłam brać udział w tej kampanii. Dziękuję portalowi Rekomenduj.to, że wybrali mnie jako ambasadorkę.


Do następnego razu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz