wtorek, 9 sierpnia 2016

Pierwsze zdobycze (K2, Vivus) + niespodzianka dla ludzi o mocnych nerwach

Witam serdecznie
Zaprezentuję Państwu moje pierwsze zdobycze (oczywiście w historii tego bloga).

1. Mapa samochodowa od firmy K2

Firma K2 specjalizuje się w produkcji kosmetyków samochodowych.


2. Gadżety od Vivus.pl

Vivus.pl to firma pożyczkowa zajmująca się udzielaniem pożyczek chwilówek. Na polskim rynku istnieje od 24 kwietnia 2012 roku. Vivus należy do grupy finansowej 4financegroup, działającej głównie na rynku środkowoeuropejskim oraz skandynawskim.

Zawartość przesyłki:
- Podkładka pod mysz komputerową z możliwością umieszczenia własnego zdjęcia lub obrazka
- Notes z karteczkami samoprzylepnymi
- 2 długopisy
- Smycz


NIESPODZIANKA!

Jeżeli masz słabe nerwy lub po prostu nie lubisz pająków - nie patrz na to, co niżej zaprezentowałam:

Wieczorem, tuż przed napisaniem tego posta spotkałam na ścianie takiego dorodnego (jak pół dłoni), mięsitego pajączka na poddaszu obok mojego komputera, w domku letniskowym, gdzie właśnie wypoczywam. Nie powiem, bo był to dla mnie szok, że tak duże pająki żyją dziko w Polsce. Nie mam pojęcia czy jest jadowity, jednak musiałam coś z tym faktem zrobić. By go usunąc wykorzystałam patkę na muchy. Nie myślcie, że go zabiłam. Nie nie... Został bezpiecznie przeniesiony na ścianę na zewnątrz. :D


Dla niektórych może wydać się obrzydliwe to co wstawiłam na koniec posta. Wybaczcie, ale lubię łamać stereotypy typowej blogerki.

Pozdrowienia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz