wtorek, 16 sierpnia 2016

TchiboCard

Witajcie!

#TchiboCard

Miło mi poinformować Państwa, iż zostałam ambasadorką firmy Tchibo, za pośrednictwem strony Rekomenduj.to. Po odebraniu wiadomości o zakwalifikowaniu się do kampanii, po kilku dniach (14.08) udałam się do łódzkiej Manufaktury, w której znajduje się jeden ze sklepów stacjonarnych Tchibo. Tam również odebrałam swój zestaw ambasadora oraz wybraną kawę za złotówkę :)
W ten słoneczny dzień wybór okazał się jednoznaczny. Kawa którą miałam okazję spróbować to Ice Latte z sokiem waniliowym. Pyszna sprawa - Polecam :D

Pakiet ambasadora TchiboCard zawiera:
- torbę na ramię
- kartę ambasadorską TchiboCard
- przewodnik dotyczący programu
- ulotki
- zniżki

Jak działa program ambasadorski?
1. Zapraszamy znajomych by wybrali się z nami do najbliższego sklepu Tchibo
2. Gdy znajomy podejmie decyzję o zapisaniu się do klubu i tym samym zostaniu ambasadorem, my dostajemy pieczątkę, która uprawnia nas do rabatu na dowolny* z produktów Tchibo, które są w ofercie.
3. Pijemy wybraną kawę za złotówkę. Może to być nawet najdroższa dostępna kawa w menu, jaka jest dostępna.

To tak w skrócie.

Zdjęcia poniżej:



Pozdrawiam i zachęcam do akcji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz